20 lipca 2018

Szydełkowa kostka dla dziecka

Mam w domu mnóstwo resztek włóczek walających się w każdym kącie, postanowiłam więc je po trochu jakoś wykorzystywać na różne drobiazgi. Jako, że w drodze dzidziuś, to postanowiłam zrobić kilka zabawek. Mam już przygotowane materiały na mobile Montessori, ale o tym innym razem.

Dzisiaj pierwsza z miękkich zabawek do nauki chwytania - kostka robiona na szydełku.

Zrobiona z sześciu babcinych kwadratów na szydełku 3mm. Wykorzystane włóczki to Scheepjes Catona (bawełna), Scheepjes Spirit (bawełna + akryl), które zostały mi po zrobieniu szala Spirits of Life, biała bawełna to jakaś no-name (chyba) z Kauflandu.  W środku jest uszyta z bawełnianej tkaniny kostka z wypełnieniem do poduszek.




 I na koniec mój bardzo nieprofesjonalny schemat na kwadrat ;)



1 komentarz:

  1. Wyszła Ci bardzo, bardzo fajna kostka! Ja od razu wypełniałam swoje kostki kulkami silikonowymi i nie jest to idealny sześcian ale młoda i tak się bawi jak piłeczką ;) Pozdrawiam serdecznie i dziekuję!

    OdpowiedzUsuń